Pe eMag, Vanzarile SCAD!

Iar noi suntem aici sa va ajutam!

In timp ce majoritatea comerciantilor de pe eMag nu au acces la anumite tehnologii, sau nu cunosc pe cine trebuie si pretind ca „strugurii sunt acrii”, cativa au decis ca este timpul sa se intinda putin pentru a culege roadele, intrucat au realizat ca scopul principal al unei afaceri, este acela de a face bani.

Cum pentru acestia vanzarile au crescut de zeci de ori, este absolut normal ca pentru altii trebuie sa scada.
De aici si motivul pentru care vanzarile sunt mici pentru dumneavoastra, in comparatie cu acestia.

Nu trebuie sa va panicati, adevarul este ca va aflati unde trebuie in acest moment.
Noi detinem tehnologia, avem experienta si cunostintele necesare si dorinta de a va ajuta pe dumneavoastra sa prosperati.

Interesul nostru este ca dumneavoastra sa prosperati, pentru a ne asigura noua venituri pe viitor.

Ce trebuie sa faceti?

In primul rand trebuie sa cititi cu mare atentie informatiile de mai jos.
Daca le cititi printre randuri, fie nu veti face ceea ce trebuie, fie nu veti obtine rezultatele necesare.

Facand lucrurile pe care le vom explica mai jos, puteti creste vanzarile dumneavoastra chiar si de zeci de ori, deci cu siguranta efortul merita.
Daca dumneavoastra veti refuza sa faceti aceste lucruri, la un moment dat o vor face competitorii dumneavoastra si vanzarile vor scadea si mai mult. 

Lucrurile pe care trebuie sa le faceti, se impart in doua categorii distincte.

Marketing eMag Intern

Marketing eMag Extern

Fie ca vindeti produse din Brandul Propriu, fie ca vindeti produse ale altor branduri, cuvantul cheie este „Vindeti”. Luand in calcul acest aspect, este interesul dumneavoastra direct ca produsele pe care le aveti listate pe eMag sa contina un numar cat mai mare de recenzii pozitive.

  • Primul criteriu dupa care se ghideaza clientii este ratingul pe care il are produsul pe eMag.
  • Dupa acest criteriu, clientii se uita la numarul de recenzii si aleg un produs care are un rating cat mai aproape de 5 si un numar de cel putin cateva zeci de recenzii.
  • Diferenta in vanzari dintre un produs fara nicio recenzie si un produs care are cateva zeci de recenzii pozitive, poate fi si de cateva sute de ori.

Acesta este motivul pentru care vedeti o discrepanta foarte mare in contul de eMag Marketplace, dintre numarul de vizualizari si numarul de achizitii. Cu cat numarul de recenzii este mai mare, cu atat conversia este mai mare si discrepanta scade.

Pot exista mai multe metode prin care puteti obtine recenzii pentru produsele dumneavoastra, insa noi ne concentram pentru a va pune la dispozitie cea mai sigura, ieftina usoara metoda.

Putem convinge un numar foarte mare de utilizatori activi de pe eMag, sa posteze recenzii pentru produsele dumneavoastra, fara sa fiti nevoiti sa va bateti capul prea tare cu acest lucru.

Un alt aspect care conteaza foarte mult, este sa ajutati produsele dumneavoastra sa apara printre primele, atunci cand un utilizator eMag cauta un produs anume, sau pur si simplu navigheaza pe site.

Facand posibil acest lucru, se produce un efect de domino, care atrage dupa el urmatoarele:

  • In primul rand, va cresc vanzarile substantial.
  • Produsele devin foarte populare si eMag-ul vi le afiseaza in produsele sponsorizate de pe Google
  • Ca efect, vanzarile cresc si mai mult si eMag-ul va expune si mai mult produsele.

Sunt multi factori care determina ca produsele dumneavoastra sa devina foarte expuse, printre acestea se numara:

  • Rating-ul si numarul de recenzii
  • Numarul de accesari si de persoane care adauga produsul la favorite
  • Numarul de persoane care se reintorc sa cumpere produsele dumneavoastra
  • Numarul de persoane care acceseaza produsul dumneavoastra prin retele sociale
  • Numarul de persoane care gasesc produsul dumneavoastra pe Google
  • Numarul de persoane care acceseaza produsele dumneavoastra, venint de pe alte site-uri.
  • Numarul de campanii la care participati.

In contul dumneavoastra de eMag Marketplace, exista o sectiune numita „Promovare > Campanii”. Folosind acea sectiune, oferiti produselor dumneavoastra o expunere mai mare si implicit va creste numarul comenzilor pe toata perioada in care participati la acele campanii.

Desi nu este la fel de eficienta ca „Retargetarea Clientilor” si in majoritatea cazurilor este mai scumpa, jonglarea preturilor poate fi foarte la indemana si foarte usor de folosit.

Tot ce trebuie sa faceti, este sa scadeti preturile cu minim 5% timp de 7-10 zile, dupa care sa reveniti la preturile initiale timp de minim 30 de zile, dupa care reluati scaderea preturilor si perpetuati aceste actiuni.

In momentul in care scadeti pretul cu minim 5% fata de cel mai mic pret pe care l-ati avut in ultimele 30 de zile, platforma eMag notifica automat prin e-mail, mai multe categorii de utilizatori.

  • Clientii care au mai cumparat acel produs
  • Utilizatorii care au adaugat acel produs la favorite
  • Utilizatorii care au accesat acel produs din afara platformei eMag
  • Toti utilizatorii care au accesat acel produs de minim 3 ori si au accesat si produse similare.

Rata de conversie nu este neaparat extraordinara, insa cu siguranta cresc vanzarile si in unele cazuri se pot dubla.

Desi nu va costa nimic acest lucru si il puteti face singuri chiar acum, acel discount de 5% poate insemna un cost mai mare pentru dumneavoastra decat retargetarea clientilor prin SMS